Stačí zadat vaše telefonní číslo a náš specialista vám pomůže najít způsob, jak zbytečně nepřeplácet za energie.
Anebo rovnou použijte on-line kalkulačku a zjistěte, kolik můžete ušetřit.
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
800 11 33 55
innogy Energie, s.r.o.
Limuzská 3135/12
108 00
Praha 10
IČ: 49903209
DIČ: CZ49903209
Společnost innogy (v ČR dříve pod názvem RWE) patří k největším energetickým podnikům v Evropě. Kromě České republiky působí i ve Francii, Itálii, Německu, Polsku, Portugalsku, Španělsku, Švýcarsku nebo ve Velké Británii. V celkem jedenácti evropských zemích je dodavatelem elektrické energie pro přibližně 16 milionů lidí, plyn dodává asi 7 milionům zákazníků.
Je signatářem Deklarace na ochranu spotřebitelů.
Vlastnická struktura:
Stoprocentním vlastníkem innogy Česká republika a celé energetické skupiny innogy v ČR je od roku 2020 maďarská státní společnost MVM Group. Transakce byla výsledkem transformace koncernu na evropské úrovni, kdy Evropská komise společnosti RWE povolila prodej skupiny innogy skupině E.ON pod podmínkou následného prodeje všech plynárenských a elektrárenských aktivit innogy v České republice.
Založení:
2016
Předmět činnosti:
– výroba, distribuce a prodej elektřiny
– distribuce a prodej zemního plynu
– skladování zemního plynu
– výroba tepla
– projektování a realizace obnovitelných zdrojů energie
– energetické služby
– poradenství
– služby mobilního operátora
Skupina innogy kormě distribuce a dodávek plynu a elektřiny také rozšiřuje výrobu z obnovitelných zdrojů, modernizuje svou energetickou infrastrukturu, implementuje tzv. inteligentní sítě, poskytuje pronájem LED žárovek nebo detektorů kouře a CO. Skupina innogy v ČR sdružuje společnosti innogy Energie, innogy Zákaznické služby, innogy Energo, innogy TelNet Holding a řídicí společnost innogy Česká republika. innogy Energo se zabývá teplárenstvím a provozem sítě plnicích stanic na CNG (stlačený zemní plyn).
Dobročinnost:
Prostřednictvím neziskových organizací a nadací innogy pomáhá dětem, seniorům a zdravotně handicapovaným. Je partnerem Českého olympijského týmu, Českého paralympijského týmu i festivalu Pražské jaro. Podporuje českou kinematografii, dokumentaristiku i literaturu a je stálým partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.
Předseda představenstva innogy Česká republika, a.s.:
Ing. Tomáš Varcop
(2013)
Každý hlas se počítá! Oznámkujte svého dodavatele, pomůžete jemu i nám všem.
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Innogy velké zklamání 😥. Po více než 10 letech, kdy jsem u nich s elektřinou i plynem jsem zjistila, že zákazník je pro ně naprosté nic. Při telefonním hovoru, kdy jsem se chtěla dotázat na možnosti a chtěla jsem vysvětlit co a jak se počítá, tak by bylo po půl hodině, že už spolu hovoříme dlouho, tj. 45 minut (takže ani neumí hodiny). A některé dotazy mi ani nebyly zodpovězeny, protože to slečnu nejspíše obtěžovalo. Upřímně je mi vlastně jedno zda zaplatím za kWh 2.700 nebo 2.900 Kč, ale mnohem více ocením slušný a ochotný prozákaznický přístup bez lhaní, kdy jako zákazník máte alespoň pocit, že jste pro ně důležitý. Fakt hluboké zklamání 😠. Přecházím jinam. Gabriela
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Pavel Pýcha
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Neférový přístup k zákazníkům se projevil jednoznačně v období ukončení fixace a nastavování nových záloh. Zatímco jiní dodavatelé zcela transparentně okamžitě upozornili na cenový nárůst a doporučili změnu zálo, Inogy tiše čekalo až na vyúčtování, neupozornilo zákazníka a pak to ve vyúčtování napálilo. O to horší, že důchodcům. Takové jednání nepovažuji za jednání ve prospěch klienta, ale za klasický hyenismus. Jsem rád, že od takové společnosti budeme odcházet. Cenová politika je nekonkurenceschopná a marketing je zcela lživý. Radek Hála
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Otrasný servis, na pobočkách ich zamestnanci radia kroky, ktoré vás priamo poškodia. Na Asistenčnej linke to isté len sa ku vám navyše chovajú arogantne . V žiadnom prípade od nich nič nebrať! Toľko stresu čo nám spolupráca s nimi spôsobila nikomu neodporúčam zažiť. Michal Tinthofer
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Totálně prolhaný poradce na pobočce, neodepisuji na e-maily a na tel. Spojení čekáte 2 hodiny. Po zastropovani cen mi byly zvýšený zálohy i přes to, ze moje původní částka byla mnohem vyšší než zastropovana. Pevné věřím v hromadnou žalobu této špíny David
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Mám opravdu dobře zkušenosti velká ochota a vztrisnost Vašich operátorů jsem s jejich práci velmi spokojená vždy mi pomohli dekuji Foitlova Marie
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Spokojenost, hlavně díky za pohlídání správnosti při vyplňování faktur a pod. Olga Mertlová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dobrý den. Také jsem spadl v říjnu 2021 do pařátů Innogy DPI. Moje špatná zkušenost se ale týká až ukončení „spolupráce“. 1) Navštívil jsem přímo pobočku v OC Chodov a požádal o zrušení přípojky plynu. Pracovnice mi i přes mé konstatování, že plynoměr je volně přístupný na hranici pozemku, opakovaně tvrdila, že demontáži MUSÍ být přítomna osoba starší 18 let. To se ukázalo jako lež, ale samozřejmě až po zavolání na infolinku GasNetu, proč nikdo v oznámeném čase nezvonil. 2) Zálohy jsem posílal převodem na účet. Může mi někdo vysvětlit, proč mí ve 21. století Innogy přeplatek posílá poukázkou na poštu? Nikoliv složenkou, kterou si mohu nechat vyplatit kdekoliv. Já teď musím na místní poštu!!! A protože pošta má samozřejmě otevřeno jen v čase, kdy jsem v práci, budu si muset speciálně pro tuto činnost vzít volno… Dominik Pesl
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dobrý den. Také jsem spadl v říjnu 2021 do pařátů Innogy DPI. Moje špatná zkušenost se ale týká až ukončení „spolupráce“. 1) Navštívil jsem přímo pobočku v OC Chodov a požádal o zrušení přípojky plynu. Pracovnice mi i přes mé konstatování, že plynoměr je volně přístupný na hranici pozemku, opakovaně tvrdila, že demontáži MUSÍ být přítomna osoba starší 18 let. To se ukázalo jako lež, ale samozřejmě až po zavolání na infolinku GasNetu, proč nikdo v oznámeném čase nezvonil. 2) Zálohy jsem posílal převodem na účet. Může mi někdo vysvětlit, proč mí ve 21. století Innogy přeplatek posílá poukázkou na poštu? Nikoliv složenkou, kterou si mohu nechat vyplatit kdekoliv. Já teď musím na místní poštu!!! A protože pošta má samozřejmě otevřeno jen v čase, kdy jsem v práci, budu si muset speciálně pro tuto činnost vzít volno… Jan Mikeš
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dobrý den, chci jako Váš nový klient využívat služeb přes inosvět, ale při registraci to na mě chce ověřovací kód, který nemohu najít. EIC kód mi to nebere. Prosím o sdělení jak mám pokračovat. Děkují a jsem s pozdravem. Koblížek Václav Koblížek
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Harasta
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Doporučuji Libor Škrhák
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Vás nemá cenu hodnotit, jste absultně nejhorší v celé galaxii. Nejlípe by jste udělali, kdyby jste zrušili info linku a celý to vaše podnikání na české trhu. bohumil kojzar
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Neseriózní, příšerné řešení reklamací. Nakonec jsem musel na ERU, které po 3/4 roce donutilo plnit závazky ze smlouvy. Hlinomaz
Využijte službu Kalkulátor.cz, partnera Energie.cz
Stačí zadat vaše telefonní číslo a náš specialista vám pomůže najít způsob, jak zbytečně nepřeplácet za energie.
Anebo rovnou použijte on-line kalkulačku a zjistěte, kolik můžete ušetřit.