Centropol

Počet hodnocení: 319

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Hodnocení dodavatelů zajišťujeme ve spolupráci se společností kalkulator.cz.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je ryze česká společnost, jeden z prvních alternativních dodavatelů elektrické energie a plynu pro domácnosti i firmy na liberalizovaném energetickém trhu v České republice. Patří k zakladatelům Asociace nezávislých dodavatelů energií (ANDE), která usiluje o liberalizaci trhu a zkvalitnění služeb, a je jedním z hlavních iniciátorů vzniku Deklarace na ochranu spotřebitelů.

Je signatářem Deklarace na ochranu spotřebitelů.

Vlastnická struktura:
CENTROPOL ENERGY má jediného akcionáře, je jím Ing. Aleš Graf, MBA.

Založení:
2002

Předmět činnosti:
– prodej elektřiny
– prodej zemního plynu
– služby mobilního operátora

Společnost si klade za cíl kultivaci českého energetického trhu. Realizovala výzkum, z něhož vyplynulo, že více než tři čtvrtiny odběratelů v zemi platí za energie zbytečně více, než je nutné. Proto svým zákazníkům i široké veřejnosti pomáhá s řešením plateb za energie a kompletně s problematikou odběrů. Snaží se laikům přiblížit a vysvětlit formulace dodavatelských smluv, přepisy, změny dodavatelů a další dokumentaci.

Spolek CZECH TOP 100 ocenil vysokou profesionalitu pracovníků zákaznických center společnosti Centropol Energy, která naplňují koncept menších prostorů s příjemnou rodinnou atmosférou a vstřícným přístupem.

Dobročinnost:
Nadaci Energie pomáhá založili manželé Grafovi v roce 2011 a věnuje se podpoře vzdělávání, zdravého životního styl a uměleckých aktivit dětí v České republice.

Majitel společnosti, předseda představenstva:
Ing. Aleš Graf, MBA
(2002)

Přidejte hodnocení

Každý hlas se počítá! Oznámkujte svého dodavatele, pomůžete jemu i nám všem.

Zákaznický servis

Cítíte se jako zákazník středem pozornosti?

Poskytované služby

Odpovídá nabídka Vašim potřebám?

Přístup k informacím

Věříte, že je Vám sdělováno všechno, co chcete vědět?

Férovost

Považujete jednání za otevřené a vstřícné?

Podpora online

Jsou k dispozici moderní komunikační kanály?


Hodnocení společnosti Centropol

100%
28. 02. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Centropol je prostě prima. Rychlá komunikace, vstřícné řešení. Milan Prucha

100%
06. 02. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Při řešení problému ohledně výše splátek velice dobrá a ochotná komunikace. Věřím, že při další potřebě řešení jakékoli situace bude spolupráce vstřícná a věcná. Jarošová Helena

100%
24. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

S přístupem.ochotou,vstřícnosti,férovostí a spolehlivostí jsem velmi spokojena. Jako stávající zákazník vás doporučuji i ostatním. Ludmila Masaříková

100%
24. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Vždy rychlé a vstřícné jednání. Jarmila Kolářová´

100%
10. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Vždy spokojená a vše vysvětleno Spokojenost ve všem Ivana

20%
10. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Dnes jsem měla hodnotit pomocí sms včerejší telefonickou komunikaci se zákaznickou linkou. A protože jsem si bez brýlí pořádně nepřečetla text, spletla jsem se a ohodnotila jsem známkou nejvyšší, což je 10. Ale bohužel pro obě strany to měla být 0. Pokaždé, kdy se obrátím na zákaznickou linku s dotazem nebo prosbou, jsem nakonec mírně řečeno zklamaná a rozladěná. Dodnes například čekám na zaslání ceníků na email, o které jsem žádala v listopadu. Včera jsem se ptala na dopis ohledně zastropování cen. Dozvěděla jsem se, že dopisy byly rozesílány v říjnu. Mně bohužel žádný dopis nepřišel. Když jsem tuto skutečnost sdělila pracovnici zákaznické linky, osopila se na mě s tím, že nemůže za to, jak funguje v místě mého bydliště pošta a že mi nebude přece volat a ptát se mě, jestli mi dopis přišel nebo ne, a že když mi nepřišel, že se mám ozvat. To ovšem lze pouze tehdy, když vím, že mám nějaký dopis očekávat. Když netušíte, že společnost rozesílá nějakou dokumentaci, tak se asi těžko budete po zásilce shánět. Nebo mám preventivně několikrát do měsíce zbytečně volat na zákaznickou linku s dotazem, zda náhodou něco neposílali? A proč z toho automaticky obviňovat poštu, když jediné zásilky, které mi nejsou doručeny, jsou od Centropolu, ať je to klasickou poštou, ale i tou elektronickou. Další, co vůbec nefunguje je aplikace na odesílání kontrolního odečtu, která je nefunkční a o které se dozvím pokaždé jen to, že je přetížená, nebo že je jen pro OSVČ, které mají IČO. Přitom na stránkách je uvedeno pro domácnosti. Takže kontrolní odečet posíláme emailem, na který nedostaneme odpověď, takže následně stejně voláme na zákaznickou linku, kde ho znovu musíme nahlásit. Komunikace je opravdu velmi obtížná. Martina Robová

96%
06. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Spokojenost a vše vysvětlí co potřebuji, MIROSLAVA JANEČKOVÁ

100%
06. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Příjemné vystupování a ochota.U Vodafonu jsem několik let. Jaroslava Szabová

100%
06. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Stoprocentní spokojený Josef kubes

100%
05. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Rychlé jednání a vstřícné jednání. Zdeněk Habarta

100%
03. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Jsem spokojen. Milan Pekárek

100%
02. 01. 2023

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

S CENTROPOLEM jsme velmi spokojeni. Kdykoli volame vasi zakaznickou linku, setkavame se s ochotou, vlidnosti a trpelivosti vyjit nam vstric a bezodkladne resit nas problem. Jiri Hanzal

100%
29. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Velká spokojenost již několik let 👍 Lenka

100%
28. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

S dodavatelem Centropol jsem spokojen Bruno Fischer

92%
27. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Vše proběhlo v pořádku. Pracovnice mi vše vysvětlila a nabídla další pomoc. Lenka

100%
22. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Dobrý den. Velmi příjemná paní, vše mi vysvětlila, vyhledala a pomohla. Děkuji. Radek. Radomír Korček

100%
14. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Jsem spokojen. Rudolf

100%
09. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Paní byla příjemná a vše mi řádně vysvětlila za mne za 1 Jan Ondříček

100%
09. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

S Centropolem mám mnoho let ty nejlepší zkušenosti - jsou vstřícní, ochotní, příjemní..., zkrátka profesionálové každým coulem. Přeji jim do dalších let spoustu spokojených zákazníků a příjemný kolektiv. Jindra Pytlová

96%
09. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Zdravím, komunikace s Centrpol Energy až na jednu výjimku proběhla vždy velice korektně a k mé spokojenosti. Vyjimka byla částečně i moje chyba, příště se už nebude opakovat. Společnost hodnotím velmi vysoko a doporučuji ji široké veřejnosti jako spolehlivého energetického partnera. Zdeněk Kožla

100%
07. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Hrozně moc děkuji ,za pomoc ,kterou jsem potřebovala řešit.pěkný den . Procházková Milena Procházková

92%
06. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Timto bych chtela moc podekovat p.Zahurské Petre/pracoviste Ostrava/za neuveritelnou ochotu a rychle vyrizeni me reklamace faktury kterou za nekolik mesicu nevyridil nikdo jiny./mozna nechtel?/Diky,kez by vas tam bylo takovych vic. FajtovaVaclavikova Jana

100%
05. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Velká spokojenost!!! Služby jsou poskytovány perfektně!! Přístup k informacím jsou rychlé!! Férovost na jedničku!! Podpora jedinečná!!!Moc děkujeme že jsme u Centropolu patří jím veliké poděkování!!! S přátelskýpozdravem Zdeňka Hudcová A ještě jednou děkuji za podporu!! Zdeňka Hudcová

92%
01. 12. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Spokojenost vždy. Olga Staniková

100%
28. 11. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Servis a poradenství na 1*, čekací doba na operátorku velmi dlouhá!! Pavel Pyrochta

100%
28. 11. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Dobre Hana Petrusova

100%
25. 11. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost

Podpora online

Jsem u dodavatele Centropol již několik let,a určitě bych neměnila.Problém jsem za ty roky nikdy neměla.Někdy s telefonem ale to je normalní když tam volá hodně zákazníku.Slušné jednáni.A teď v této době ještě víc důvěřuji Centropolu.Těch telefonů abych přešla jinam.Tak ani náhodou.Jak říkám jedině Centropol .Super samoobsluha kde se všechno dovzvím a hlavně jednoduchý přístup.Můžete komunikovat rovnou ze svého účtu.Jestli se někdo rozhoduje kam Doporučuji Centropol. monika vlčková

20%
25. 11. 2022

Zákaznický servis

Poskytované služby

Přístup k informacím

Férovost