Zákaznická linka
478 575 555
Web
Adresa
CENTROPOL ENERGY, a.s.
Vaníčkova 1594/1
400 01
Ústí nad Labem
IČ: 25458302
DIČ: CZ25458302
CENTROPOL ENERGY, a.s. je ryze česká společnost, jeden z prvních alternativních dodavatelů elektrické energie a plynu pro domácnosti i firmy na liberalizovaném energetickém trhu v České republice. Patří k zakladatelům Asociace nezávislých dodavatelů energií (ANDE), která usiluje o liberalizaci trhu a zkvalitnění služeb, a je jedním z hlavních iniciátorů vzniku Deklarace na ochranu spotřebitelů.
Je signatářem Deklarace na ochranu spotřebitelů.
Vlastnická struktura:
CENTROPOL ENERGY má jediného akcionáře, je jím Ing. Aleš Graf, MBA.
Založení:
2002
Předmět činnosti:
– prodej elektřiny
– prodej zemního plynu
– služby mobilního operátora
Společnost si klade za cíl kultivaci českého energetického trhu. Realizovala výzkum, z něhož vyplynulo, že více než tři čtvrtiny odběratelů v zemi platí za energie zbytečně více, než je nutné. Proto svým zákazníkům i široké veřejnosti pomáhá s řešením plateb za energie a kompletně s problematikou odběrů. Snaží se laikům přiblížit a vysvětlit formulace dodavatelských smluv, přepisy, změny dodavatelů a další dokumentaci.
Spolek CZECH TOP 100 ocenil vysokou profesionalitu pracovníků zákaznických center společnosti Centropol Energy, která naplňují koncept menších prostorů s příjemnou rodinnou atmosférou a vstřícným přístupem.
Dobročinnost:
Nadaci Energie pomáhá založili manželé Grafovi v roce 2011 a věnuje se podpoře vzdělávání, zdravého životního styl a uměleckých aktivit dětí v České republice.
Majitel společnosti, předseda představenstva:
Ing. Aleš Graf, MBA
(2002)
Zajímavost:
Strážníci v Ústí nad Labem dostali defibrilátor od společnosti Centropol – Ústecký deník (denik.cz)
Přidejte hodnocení
Každý hlas se počítá! Oznámkujte svého dodavatele, pomůžete jemu i nám všem.
Hodnocení společnosti Centropol
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Centropol je prostě prima. Rychlá komunikace, vstřícné řešení. Milan Prucha
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Při řešení problému ohledně výše splátek velice dobrá a ochotná komunikace. Věřím, že při další potřebě řešení jakékoli situace bude spolupráce vstřícná a věcná. Jarošová Helena
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
S přístupem.ochotou,vstřícnosti,férovostí a spolehlivostí jsem velmi spokojena. Jako stávající zákazník vás doporučuji i ostatním. Ludmila Masaříková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Vždy rychlé a vstřícné jednání. Jarmila Kolářová´
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Vždy spokojená a vše vysvětleno Spokojenost ve všem Ivana
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dnes jsem měla hodnotit pomocí sms včerejší telefonickou komunikaci se zákaznickou linkou. A protože jsem si bez brýlí pořádně nepřečetla text, spletla jsem se a ohodnotila jsem známkou nejvyšší, což je 10. Ale bohužel pro obě strany to měla být 0. Pokaždé, kdy se obrátím na zákaznickou linku s dotazem nebo prosbou, jsem nakonec mírně řečeno zklamaná a rozladěná. Dodnes například čekám na zaslání ceníků na email, o které jsem žádala v listopadu. Včera jsem se ptala na dopis ohledně zastropování cen. Dozvěděla jsem se, že dopisy byly rozesílány v říjnu. Mně bohužel žádný dopis nepřišel. Když jsem tuto skutečnost sdělila pracovnici zákaznické linky, osopila se na mě s tím, že nemůže za to, jak funguje v místě mého bydliště pošta a že mi nebude přece volat a ptát se mě, jestli mi dopis přišel nebo ne, a že když mi nepřišel, že se mám ozvat. To ovšem lze pouze tehdy, když vím, že mám nějaký dopis očekávat. Když netušíte, že společnost rozesílá nějakou dokumentaci, tak se asi těžko budete po zásilce shánět. Nebo mám preventivně několikrát do měsíce zbytečně volat na zákaznickou linku s dotazem, zda náhodou něco neposílali? A proč z toho automaticky obviňovat poštu, když jediné zásilky, které mi nejsou doručeny, jsou od Centropolu, ať je to klasickou poštou, ale i tou elektronickou. Další, co vůbec nefunguje je aplikace na odesílání kontrolního odečtu, která je nefunkční a o které se dozvím pokaždé jen to, že je přetížená, nebo že je jen pro OSVČ, které mají IČO. Přitom na stránkách je uvedeno pro domácnosti. Takže kontrolní odečet posíláme emailem, na který nedostaneme odpověď, takže následně stejně voláme na zákaznickou linku, kde ho znovu musíme nahlásit. Komunikace je opravdu velmi obtížná. Martina Robová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Spokojenost a vše vysvětlí co potřebuji, MIROSLAVA JANEČKOVÁ
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Příjemné vystupování a ochota.U Vodafonu jsem několik let. Jaroslava Szabová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Stoprocentní spokojený Josef kubes
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Rychlé jednání a vstřícné jednání. Zdeněk Habarta
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Jsem spokojen. Milan Pekárek
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
S CENTROPOLEM jsme velmi spokojeni. Kdykoli volame vasi zakaznickou linku, setkavame se s ochotou, vlidnosti a trpelivosti vyjit nam vstric a bezodkladne resit nas problem. Jiri Hanzal
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Velká spokojenost již několik let 👍 Lenka
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
S dodavatelem Centropol jsem spokojen Bruno Fischer
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Vše proběhlo v pořádku. Pracovnice mi vše vysvětlila a nabídla další pomoc. Lenka
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dobrý den. Velmi příjemná paní, vše mi vysvětlila, vyhledala a pomohla. Děkuji. Radek. Radomír Korček
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Jsem spokojen. Rudolf
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Paní byla příjemná a vše mi řádně vysvětlila za mne za 1 Jan Ondříček
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
S Centropolem mám mnoho let ty nejlepší zkušenosti - jsou vstřícní, ochotní, příjemní..., zkrátka profesionálové každým coulem. Přeji jim do dalších let spoustu spokojených zákazníků a příjemný kolektiv. Jindra Pytlová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Zdravím, komunikace s Centrpol Energy až na jednu výjimku proběhla vždy velice korektně a k mé spokojenosti. Vyjimka byla částečně i moje chyba, příště se už nebude opakovat. Společnost hodnotím velmi vysoko a doporučuji ji široké veřejnosti jako spolehlivého energetického partnera. Zdeněk Kožla
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Hrozně moc děkuji ,za pomoc ,kterou jsem potřebovala řešit.pěkný den . Procházková Milena Procházková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Timto bych chtela moc podekovat p.Zahurské Petre/pracoviste Ostrava/za neuveritelnou ochotu a rychle vyrizeni me reklamace faktury kterou za nekolik mesicu nevyridil nikdo jiny./mozna nechtel?/Diky,kez by vas tam bylo takovych vic. FajtovaVaclavikova Jana
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Velká spokojenost!!! Služby jsou poskytovány perfektně!! Přístup k informacím jsou rychlé!! Férovost na jedničku!! Podpora jedinečná!!!Moc děkujeme že jsme u Centropolu patří jím veliké poděkování!!! S přátelskýpozdravem Zdeňka Hudcová A ještě jednou děkuji za podporu!! Zdeňka Hudcová
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Spokojenost vždy. Olga Staniková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Servis a poradenství na 1*, čekací doba na operátorku velmi dlouhá!! Pavel Pyrochta
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Dobre Hana Petrusova
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost
Podpora online
Jsem u dodavatele Centropol již několik let,a určitě bych neměnila.Problém jsem za ty roky nikdy neměla.Někdy s telefonem ale to je normalní když tam volá hodně zákazníku.Slušné jednáni.A teď v této době ještě víc důvěřuji Centropolu.Těch telefonů abych přešla jinam.Tak ani náhodou.Jak říkám jedině Centropol .Super samoobsluha kde se všechno dovzvím a hlavně jednoduchý přístup.Můžete komunikovat rovnou ze svého účtu.Jestli se někdo rozhoduje kam Doporučuji Centropol. monika vlčková
Zákaznický servis
Poskytované služby
Přístup k informacím
Férovost